Blog zawiera opowiadania o tematyce zarówno heteroseksualnej jak również homoseksualnej (yaoi i yuri). Jeżeli nie lubicie stosunków męsko-męskich/damsko-damskich, to albo opuścicie bloga albo omijajcie tego typu posty.
Tak więc zostaliście ostrzeżeni i czytacie na własną odpowiedzialność :) .

czwartek, 15 maja 2014

K-POP? KyuMin?

Cześć wszystkim J
Dziś będzie pierwszy post z zakresu k-pop’u. Wiem, że zapewne większość z was nie jest w temacie i nie wie o co chodzi. Więc na początek kilka słów wyjaśnienia.
Levi

1. Co to jest K-POP?
Otóż k-pop to nic innego jak koreański pop. Jest to połączenie Pop , Rock, Dance , Electropop , R&B , Hip Hop, itd.
Charakteryzuje się rozbudowanymi układami tanecznymi do piosenek, a teledyski są różnorodne, choć w większości ‘słodkie” i kolorowe. Przedstawicielami tego gatunku są:
  -> zespoły męskie( tylko kilka głównych boyband’ów, uwierzcie mi ich jest masa, co rok to nowy zespół):

a)      Super Junior (mój ulubiony zespół, kocham ich J )

b)       Big Bang

c)      Shinee

d)      BEAST

e)      VIXX ( teledysk dla tych z mocniejszymi nerwami)

f)       EXO

          - zespoły kobiece
      a) 2NE1 ( jeden z nielicznych zespołów dziewczęcych, który lubię; reszta jest zbyt słodka jak na mój                          gust)

         b) SNSD( Girls’ Generation)

         c) Girl’s Day

         d) T-ara (trochę dłuższa wersja, ale warta obejrzenia)

         e) f(x)

         f) Tiny-G

Na temat zespołów i teledysków mogłabym się długo rozpisywać, ale przecież ten blog nie jest o tym( choć może kiedyś coś jeszcze napiszę jak będziecie chcieli).
Czyli już wiecie co to jest k-pop, teraz następne pytanie.
2.  KyuMin?

  Tak, KyuMin, jest to pairingi, który lubię najbardziej. Jest to połączenie dwóch imion Kyu (KyuHyun) i Min (SungMin). W rzeczywistości są to członkowie tego samego zespołu (Super Junior), a w wyobraźni fanów tworzą parę. Jest to jeden z głównych pairingów fandomu Super Junior (ELF). Wiem, że jest to nierealne połączenie, najprawdopodobniej nie są gejami, ale w ich oczach, gdy patrzą na siebie,  jest coś takiego, co nakazuje mi myśleć, że między nimi coś było/jest/będzie. [Oprócz KyuMin w k-pop istnieje o wiele więcej par, które są bardziej realne niż oni (JongKey, YunJae – jeżeli w tym wypadku ktoś mi powie, że między nimi nic nie było to zalecam wizytę u okulisty),ale o nim w innych postach] Tak więc KyuMin, jest to para, o której będę pisać. Mam nadzieję, że też ich polubicie.
Lee SungMin (1 styczeń 1986, Korea Południowa)

Cho KyuHyun ( 3 luty 1988, Korea Południowa)


Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam choć trochę K-POP i KyuMin na tyle, abyście polubili moją krótką historię z tym pairingiem i dalsze posty na temat k-pop’u i par z nim związanych.
Przy każdym poście postaram się Wam przybliżyć sylwetki głównych bohaterów, tak abyście wiedzieli o czym czytacie J

Levi

4 komentarze:

  1. Szczerze to pierwszy raz spotykam się z tym paringiem.. Najczęściej Sungmin tworzy parę z Ryeowook'iem a tu KyuMin.. A K-POP'em interesuję się od dawna a o tym paringu serio słyszę pierwszy raz, a ty jeszcze piszesz, że to główny paring.. Zaskoczona jetem, serio.. xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię zaskoczyłam. I sama jestem zaskoczona faktem, iż pierwszy raz słyszysz o tym pairingu, to jest dość nie spotykane. Można powiedzieć, że KyuMin to pairing pierwszych ELFów( może nie takich pierwszych no bo Kyu doszedł później do zespołu), a wszystko dzięki "Mini Drama", serii którą Super Junior nakręcili. Ja w K-POPie już też kilka lat siedzę i uwierz mi, że KyuMin jest dość popularne, może nie tak jak EunHae ale swoich wiernych fanów(sporą ilość) ma. Są oni nazywani parą offscreen.
      Nadal nie mogę wyjść z szoku, że o nich nie słyszałaś i jeszcze piszesz, że od dawna w tym siedzisz, naprawdę jestem zaskoczona.
      Pozdrawiam ciepło i zapraszam do czytania naszych fanfic'ów z KyuMin, może też ich polubisz.
      Levi :*

      Usuń
  2. Także jestem tym faktem zaskoczona, tym bardziej, że częściej słyszy się o pairingu YeWook, niżeli KyuWook. W każdym razie dla mnie KyuMin jest absolutnym numerem jeden jeśli chodzi o kpopowe opowiadania yaoi :))) Tak więc biegnę czytać dalej Waszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę po prosić o pairing vmin? Lub Vhope? Z bts 8))
    DZIEKUJE BARDZO A TAKZE IDE CZYTAC Wasze opowiadania bo jestem tu nowa XDD
    ~ Chanell

    OdpowiedzUsuń