Blog zawiera opowiadania o tematyce zarówno heteroseksualnej jak również homoseksualnej (yaoi i yuri). Jeżeli nie lubicie stosunków męsko-męskich/damsko-damskich, to albo opuścicie bloga albo omijajcie tego typu posty.
Tak więc zostaliście ostrzeżeni i czytacie na własną odpowiedzialność :) .

środa, 14 maja 2014

Levi - miło Was poznać ;)

Hej J ,
Z tej strony Levi. Jakby ktoś się zastanawiał to jestem dziewczyną. Pseudonim zaczerpnęłam z anime/manga  Atak Tytanów(Shingeki no Kyojin) od Levi Ackerman, jest to jeden z moich ulubionych bohaterów. Tak jak we wstępie napisała Syśka interesuje się kulturą azjatycką, mangą i anime. Bardzo lubię słuchać k-pop ’u, a jak widać ze zdjęcia głównego jestem fanką Super Junior, a moim ulubionym członkiem jest Sungmin. Słucham też j-rock ‘a i wiele innych gatunków muzycznych ( oprócz disco polo- to nie moja działka).
Nie wiem co bym mogła jeszcze o sobie napisać. Może to, że lubię czytać, nie tylko mange, ale także wiele innych książek. Najbardziej lubię kryminały, tematykę przygodową i fantasy. Moją ulubioną książką, do której wracam jest „Pachnidło” Patricka Süskinda (gorąco polecam J ). Moją pasją jest jazda na rowerze, spacery z psem, a ostatnio rysowanie postaci z mangi.
Jestem pozytywnie nastawiona do życia, z uśmiechem patrzę na świat. Zawsze staram się znaleźć pozytywną stronę każdej sytuacji, nawet tej najgorszej.
Zapytacie „A o czym będziesz pisać?” Już odpowiadam. Otóż w większości pairingi z k-pop ‘u, głównie z Super Junior, choć jak zobaczycie, a raczej przeczytacie zdarza mi się napisać coś z Harrego Pottera. Z góry uprzedzam, że nie jestem płodną autorką i rzadziej będę umieszczać posty na stronie niż Syśka. To w niej pokładam nadzieje na przyciągnięcie i zatrzymanie czytelników na stronie :D . Syśka świetnie pisze i wena o wiele częściej do niej przychodzi niż do mnie L
Na zakończenie, z góry chciałam każdemu z czytelników podziękować za odwiedziny naszego bloga (mam nadzieję, że ktoś nas jednak odwiedzi). To co z Syśką piszemy jest dla Was, więc będzie nam miło jeżeli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarzy, bez znaczenia czy będzie to pochwała czy krytyka.


„Podążaj za tym co Cię uszczęśliwia, a wszechświat otworzy Ci drzwi, nawet gdyby wydawało się, że wokół są same ściany.”

Joseph Campbell

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz