Blog zawiera opowiadania o tematyce zarówno heteroseksualnej jak również homoseksualnej (yaoi i yuri). Jeżeli nie lubicie stosunków męsko-męskich/damsko-damskich, to albo opuścicie bloga albo omijajcie tego typu posty.
Tak więc zostaliście ostrzeżeni i czytacie na własną odpowiedzialność :) .

środa, 14 maja 2014

Roztrzepana Syśka :)

Moja przygoda z HP zaczęła się jakieś 13-14 lat temu. Koleżanka dostała książkę od mamy i mnie zachęciła do przeczytania. I tak już ciągnę czytając je wszystkie od początku raz na rok Oprócz tego kocham "Jeżycjadę" Małgorzaty Musierowicz. Uwielbiam do niej wracać. Od nie dawna pokochałam Igrzyska Śmierci i przymierzam się do przeczytania Percyego Jacksona. Pisze czasem wiersze, ale czasem mam nawet kilka miesięcy przerwy. Ostatnio pisałam prawie 2 lata temu. Podczas choroby, a potem śmierci mojego taty... Zdecydowałam się na pisanie, bo chciałam oderwać się od problemów i robić coś dla siebie. Drarry - ukochany paring. Moja ulubiona postać z HP to Harry, Luna i Neville. Znienawidzona to Pensy Parkinson, Draco i Cho. Najbardziej wzruszyła mnie śmierć Zgredka, Freda i Lupina z Tonks oraz Severusa. Najbardziej wzruszający moment z całego cyklu? Zdecydowanie wspomnienie Snape z myślodsiewni oraz rozmowa Harry'ego z bliskimi w Zakazany Lesie. Żal do Rowling mam tylko za to, że nie połączyła Luny i Nevilla. A wdzięczna jej jestem za najpiękniejsza lata swojego życia. <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz